Les marques turístiques Terres de l’Ebre i Costa Daurada treballaran per convertir-se en un referent mundial del turisme familiar. Per aconseguir este repte, el sector ha coincidit, durant una jornada celebrada ahir al Vendrell, que cal apostar per la creació conjunta de productes i de serveis turístics que atreguin les famílies i s’adapten a les seues necessitats durant tot l’any.
És a dir crear una oferta diversificada i desestacionalitzada i que ha de posar els infants i les seues necessitats en el centre d’esta nova oferta. En el marc de la jornada d’ahir es va presentar un estudi de la demanda que revela que, en el moment de triar la destinació turística, les famílies que visiten el nostre territori tenen en compte aspectes genèrics com: la comunicació viària, l’existència d’oferta diversa per als infants i l’activitat fora de temporada. Pel que fa als diferents productes turístics, demanden una oferta de platja més activa i segura, una activitat enoturística combinada que incloga als infants, o visites teatralitzades i interactives als espais culturals.
Els visitants de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre troben a faltar horaris més adaptats a les famílies, tant en les visites i activitats, com en l’oferta de restauració. El sector coincidix que estos són aspectes en els quals cal treballar, com també en oferir més informació de servei i reserves en temps real gràcies a la tecnologia.