L’Ajuntament de Deltebre ha iniciat aquesta setmana els treballs de realització d’una nova campanya turística i de promoció del municipi amb l’objectiu principal de dinamitzar el sector turístic local una vegada s’aixequin les restriccions actuals de la COVID-19, i donar a conèixer petits detalls desconeguts del territori.
Aquesta campanya, que estarà conformada per diferents capsules de vídeo, “ha de permetre seguir donant a conèixer un municipi emergent que disposa d’atractius turístics de primer ordre i que cada vegada compta amb més visitants”, segons ha destacat l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler. De fet, Deltebre és un municipi amb una àmplia diversitat de paisatges extensos. Per exemple, el municipi disposa del 8,5% de les platges de tota Catalunya.
Soler ha afegit que “en un context com l’actual, des de l’Ajuntament de Deltebre volem impulsar les eines necessàries per reactivar l’economia del municipi el més aviat possible”. Per aquest motiu, Soler ha recordat que, a banda de les accions concretes, com és el cas d’aquesta campanya, també donarem suport al teixit econòmic amb ajuts i subvencions que poden arribar als 3.000€.
En aquest sentit, la campanya posarà en valor les diferents experiències destinades a tots els públics que es poden realitzar al municipi, així com també, mostrarà el mosaic de detalls encisadors de Deltebre. Previ a la seva gravació, es realitzarà un procés de participació amb el sector per a detectar els seus suggeriments.
Aquesta acció s’emmarca en les 50 accions del Pla de Reactivació Socioeconòmica de Deltebre que s’està duent a terme des de l’Ajuntament de Deltebre per estar al costat de les famílies més vulnerables i ajudar als teixit econòmic.