El Grup d’Inversió madrileny Taiga ha anunciat el llançament aquest dimecres a Madrid de la nova marca Taiga, una nova proposta de càmpings resort que neix amb l’objectiu de convertir-se en un referent del sector i que ja ha començat a operar a Catalunya, Aragó i Andalusia. En concret, al delta de l’Ebre, el grup ha passat a gestionar el Càmping Bama de l’Ampolla, ara sota el nom de TAIGA Delta de l’Ebre. Una informació que ve a complementar la que l’antic propietari, Aitor Ema va avançar en l’última sessió presencial de la comissió d’estudi sobre la protecció del Delta creada al Parlament, on en la seua intervenció, reconeixia “que s’havia arribat tard: ja havia decidit vendre’l a un fons d’inversió madrileny i quedar-se només amb la gestió del restaurant”.
Sota el claim: ‘Feliços per naturalesa’, la marca neix amb l’objectiu de convertir-se en un referent en el sector gràcies a les seves ubicacions en entorns naturals únics, la seva àmplia gamma d’allotjaments premium i una gran varietat d’activitats i experiències que s’oferiran a els seus clients tant dins com fora del càmping.
Un dels atractius més grans de Taiga és que cada càmping és únic: des de propostes més grans, amb una oferta en serveis i instal·lacions majors, com Taiga Delta de l’Ebre o Taiga Lake Casp, el càmping a primera línia del Mar d’Aragó i amb port propi, a càmpings més íntims, com Taiga Conil, envoltat pel Pinar de Roche, una de les més ben conservades de totes les pinedes litorals.
En sintonia amb cadascuna de les destinacions Taiga aposta per un turisme regeneratiu promovent el respecte pel medi ambient i afavorint el desenvolupament econòmic i social de l’entorn. La seva àmplia gamma d´allotjaments es mimetitza amb el paisatge seleccionant els materials més respectuosos amb el medi ambient.
Taiga cerca posicionar-se com a referent del turisme d’experiència a Espanya. Per això també desenvolupa connexions amb els petits empresaris locals «per assegurar que els seus càmpings resort siguin la porta per descobrir el destí de la manera més autèntica».