En el marc de la reunió de coordinació que el govern de l’Ajuntament de Deltebre realitza cada setmana, l’equip de govern ha establert les 100 actuacions que s’han de realitzar fins a finals del mes de gener per tal, d’entre d’altres, adequar la imatge del municipi i assentar les bases estratègiques del futur Deltebre.
En aquest sentit, entre les accions destaquen l’asfaltat i batxejat de carrers, la reparació de senyals i enllumenat, neteja de desaigües, adequació de camins rurals, etc. L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha manifestat que “des del govern seguim treballant amb l’objectiu manifest de complir amb els diferents compromisos electorals assumits sabent que tenim molta feina per endavant i tenint en compte les característiques i mancances de Deltebre”.
Entre les altres accions, també cal destacar l’impuls al manteniment d’equipaments municipals i instal·lacions esportives, així com l’acabament de les obres de l’escola de música i la biblioteca municipal, i l’inici de les obres de la nova seu de serveis socials amb la finalitat de millorar el servei a la ciutadania. En aquesta línia, l’alcalde ha explicat que “la majoria de les accions s’emmarquen en la voluntat de millorar la imatge del municipi però també n’hi ha moltes d’altres en visió estratègica de futur”.
D’aquesta manera, les accions també es complementaran amb tasques de gestió interna que tenen repercussió directa per als veïnes i veïnes com són el cas de modificacions de bases o actualització de certes ordenances.