Este passat dissabte 27 de febrer es va realitzar l’acte de presentació de DeltaMarket, la botiga en línia del Delta de l’Ebre, en un acte que celebrat a l’auditori de Sant Jaume d’Enveja i que va comptar amb la participació de les alcaldies i regidories de Comerç que conformen la botiga en línia: Deltebre, Sant Jaume d’Enveja i Camarles.

DeltaMarket consta de tres eixos diferents: El primer, la part de botiga en línia, DeltaShop, la qual es va posar posat en funcionament este mateix dissabte i que arrenca amb la incorporació de 12 botigues i més de 50 productes a la venda. El segon, una part de lliurament de menjar a domicili, DeltaDelicious, que s’activarà les properes setmanes i, la tercera, DeltaAtraction, una part de contractació de paquets turístics en la qual també s’està treballant.

Durant el transcurs de la presentació, l’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, va explicar que “aquest projecte neix de la voluntat de sumar esforços per generar un efecte multiplicador que permeti facilitar la reactivació econòmica dels nostres respectius municipis i el Delta de l’Ebre”. Soler va remarcar que “estem davant d’un projecte que ha d’esdevenir un punt d’inflexió per a futures col·laboracions entre els ajuntaments del Delta, més enllà de la lluita contra la regressió que estem duent a terme, per impulsar el nostre territori i projectar la nostra marca Delta”.  

En la mateixa línia, l’alcalde de Sant Jaume d’Enveja, Joan Castor Gonell, va posar en valor “la col·laboració entre les tres administracions” i va afegir que “el DeltaMarket ha de ser un exemple de com aquesta col·laboració ens ha de permetre anar més lluny i oferir, d’aquesta manera, un millor servei a la ciutadania i noves eines al teixit econòmic i comercial dels municipis que els ajudin a vendre el seu producte a un altre mercat”.  

Finalment, l’alcalde de Camarles, Josep Navarro, va detallar que “des de Camarles estem i estarem sempre al costat de qualsevol iniciativa que afavoreixi a la ciutadania i done noves eines de difusió i de projecció al comerç local i de proximitat”. A la vegada, Navarro també va emfatitzar amb el “valor afegit que suposa aquest projecte per a una marca Delta que hem de saber potenciar entre tots”.  

La pàgina web www.deltamarket.cat estarà plenament operativa a partir d’avui dilluns. L’adhesió al DeltaMarket per part dels establiments interessats, està bonificada fins al 30 de juny d’enguany.