Dotze periodistes provinents de diversos mitjans de comunicació del Regne Unit, França i l’Estat espanyol van visitar aquest dimarts i dimecres l’Ampolla en el marc del programa Buy Catalunya. La finalitat d’aquest viatge de premsa era donar a conèixer els atractius del nostre municipi entre l’audiència d’aquests mitjans de comunicació perquè decideixi visitar el nostre territori i, al mateix temps, potenciar la marca L’Ampolla, espai gastronòmic del Delta.

Els professionals de la comunicació van arribar al municipi el dimarts, i després d’instal·lar-se a l’hotel Flamingo, van sopar al restaurant Club Nàutic – Casa Montero, on van degustar els plats típics de la zona, com el marisc, l’arròs i el peix de la llotja de l’Ampolla.

L’endemà, van gaudir d’un viatge en vaixell per la costa del nostre poble i d’una visita al viver de marisc Mirador Badia, on primer se’ls va mostrar com es cultiven els musclos i les ostres i, tot seguit, van dinar al bell mig de la badia del Fangar.

El programa Buy Catalunya és una iniciativa de l’Agència Catalana de Turisme i pretén promocionar les diferents zones de Catalunya. En aquest cas, el viatge de premsa es va centrar a mostrar els diferents punts d’interès de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre.