L’Ampolla ha posat el punt final a la IX Setmana del Comerç després de vuit dies de campanyes i activitats per potenciar els diferents productes dels establiments i fomentar el comerç local. Sota el lema Impulsem el nostre comerç, del 12 al 20 de novembre, els comerços del municipi adherits a la iniciativa han decorat els seus aparadors i han oferit ofertes i promocions preparades per a l’ocasió. A més a més, des de la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament del municipi s’ha impulsat cada dia de la setmana campanyes basades en diferents temàtiques, així com la Festa del Reciclatge, una gimcana per a tota la família amb l’objectiu de conscienciar petits i grans sobre la importància de fer una bona selecció dels residus. Durant aquests dies, també s’han organitzat dos tallers a l’Escola Mediterrani, la degustació popular Fem un tastet, que ha estat acompanyada per la xaranga Estrella Band, i un matí de música pels carrers i establiments de la població amb la Rondalla Suc d’Anguila i Guardet. Coincidint amb la Festa de la Segregació, hi va haver una xocolatada popular i la festa Torna la festa, sense el sopar popular. Així mateix, la Regidoria de Comerç, també, ha impulsat la campanya “Compra, rasca i guanya“, a través de la qual cada establiment adscrit a la Setmana del Comerç ha repartit premis de 5, 10 i 20 euros entre la seva clientela. “Cada any, el nostre objectiu és dinamitzar les vendes dels establiments locals i sensibilitzar els consumidors de la importància de mantenir el comerç local de l’Ampolla. Un any més, estem molt satisfets dels resultats obtinguts, ja que hem ajudat a incentivar el consum i fidelitzar i captar nous clients”, explica Geno Cabrera, regidora de Comerç de l’Ajuntament de l’Ampolla.