L’Ampolla commemora els 36 anys de la constitució del seu Ajuntament, formalitzada el 5 de maig de 1990, després del procés de segregació d’El Perelló avalat pel Tribunal Suprem i executat per la Generalitat.
La creació del consistori va ser el resultat d’un procés impulsat per la Junta de Segregació i el teixit veïnal, que durant anys va reclamar autogovern i administració pròpia.
Aquella fita va marcar un punt d’inflexió en la història del municipi, que des d’aleshores ha experimentat un creixement sostingut, especialment en sectors com el turisme, la pesca i els serveis.
La commemoració servix per recordar el camí recorregut i posar en valor el paper de la ciutadania en la construcció de l’Ampolla actual.

















