El grup 21 Audiovisual ha inaugurat este divendres la seua nova seu al polígon Baix Ebre de Campredó, unes instal·lacions que reforcen l’aposta del grup per la comunicació de proximitat, la innovació tecnològica i el creixement empresarial a les Terres de l’Ebre.
L’acte ha comptat amb la presència del conseller d’Empresa i Treball de la Generalitat, Miquel Sàmper; el delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, Joan Castor Gonell; l’alcaldessa de Tortosa, Mar Lleixà, així com representants institucionals, empresarials i socials del territori.
La nova seu integra els diferents projectes del grup, format per Canal 21 Ebre, 21 Ràdio, Delta.cat, Ràdio Móra la Nova, el periòdic Cop d’Ull i Marfanta.com. A més, 21 Audiovisual amplia la seua presència al territori amb la incorporació de les emissores de SER Catalunya a les Terres de l’Ebre: Ràdio Ebre, Ràdio Móra d’Ebre, Els 40 i Cadena Dial.
Les instal·lacions també acullen el centre d’operacions de DC LED, especialitzada en pantalles LED, i el projecte InspirArt, que incorpora una sala immersiva i experiències digitals orientades a la divulgació cultural i turística.

















