El Club Rem Delta ha tancat un cap de setmana brillant al Campionat d’Espanya de rem, disputat a Banyoles, amb medalles, bones classificacions i un reconeixement de gran valor esportiu: Noa Quinquilla Gisbert, Sergi Olid Fabra i Danilo Marqués Espinosa han estat convocats per participar este estiu en la concentració de la Federació Espanyola de Rem a Sevilla.
La convocatòria arriba després dels excel·lents resultats aconseguits pel club. Sergi Olid i Danilo Marqués es van proclamar campions d’Espanya en doble scull sub-23 masculí (2x S23M), mentre que Noa Quinquilla va aconseguir el títol estatal en esquif cadet femení (1x CF).
El Club Rem Delta també va sumar una medalla de bronze amb Marina Barberà i Núria Olid en la prova de dos sense timoner sub-23 femení (2- S23F), a més de diversos bons resultats en les finals de les categories juvenils.
L’expedició va estar dirigida pels entrenadors Meri Alonso i Andreu Àvila, que han contribuït a consolidar el creixement esportiu del club. Des de l’entitat han destacat que estos resultats són fruit del treball continuat dels remers i del cos tècnic, i representen un nou pas endavant per a un club que continua situant-se entre els referents del rem català i estatal.

















