Punt final amb èxit a la cinquena edició del torneig de futbol femení Woman’s Champions Cup. Tot i les altes temperatures del cap de setmana, les seus de Camarles, l’Aldea, la Cava en futbol-7 i de Roquetes en futbol-11 han estat els escenaris del torneig més gran de Catalunya en format d’un dia exclusiu de futbol femení per segona temporada consecutiva.
Tot i la baixa d’alguns equips en els últims dies, s’ha de destacar que finalment han participat 72 equips de 37 clubs diferents repartits entre les 9 categories, 184 partits i 857 jugadores. Unes xifres brillants per una edició per recordar.
Tot aquest esdeveniment ha estat organitzat per l’Associació Esportiva i Cultural Petit Príncep amb el suport d’Esportcat i sota la direcció de Fran Carratalà.
Carratalà apunta que “enguany més que mai acabem aquesta edició en sensació de victòria, hem crescut en participació arribant a xifres històriques, hem estrenat el futbol-11 femení i som líders a Catalunya per segon any consecutiu. Per tant ens hem superat una vegada més en un any especial com és el quint aniversari. Sabem que aquest creixement és un orgull, però al mateix temps assumim la responsabilitat que ens pertoca”.
Pel que fa als guanyadors, en futbol-11 juvenil s’ha imposat el Sant Lorenzo de Terrassa i en cadet ha guanyat el Benicarló.
En l’àmbit de futbol-7, en amateur s’ha imposat el Roquetenc, en cadet l’Alcanyís, en infantil l’AP Academy B, en infantil d’iniciació el Benicarló, en aleví d’iniciació l’Sporting Gavà, en aleví el 90 Minuts Academy i en benjamí l’AP Academy.
13 equips de les Terres de l’Ebre han participat en la Woman’s Champions Cup.
Font: Canal 21 Ebre

















